بهترین قالب اینستاگرام برای کسب و کار من کدام است؟

  • ۲۱۳۶

 بهترین قالب اینستاگرام برای کسب و کار من کدام است؟

اگر قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین در فضای اینستاگرام را داشته باشید احتمالا می‌دانید که طراحی لی اوت اینستاگرام چقدر می‌تواند مشکل ساز باشد و چقدر این قالب اینستاگرام می‌تواند باعث افزایش فروش در کسب و کار اینستاگرامی شما شود. پیاده سازی کردن طراحی قالب اینستاگرام چالش‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله آن‌ می‌توان به انتخاب رنگ مناسب، شیوه چینش درست و مناسب و... از جمله آن است. برای پیاده سازی کردن یک قالب اینستاگرام مناسب می‌توانید از خدمات شرکت‌های طراحی گرافیک مثل بهترین شرکت طراحی گرافیک، شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک استفاده کنید.

پیاده سازی کردن قالب اینستاگرام اگر به درستی انجام شود می‌تواند مخاطبان بسیاری را برای کسب و کار شما فراهم آورد. استفاده از قالب اینستاگرام مناسب می‌تواند باعث شود که میزان خریداران یا همان دنبال کنندگان شما افزایش چشم گیری داشته باشد. در ادامه این مقاله از وب سایت اینستاگرامی‌ها بیشتر در رابطه با طراحی قالب اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

لی اوت اینستاگرام چیست؟

بهترین قالب اینستاگرام برای کسب و کار من کدام است؟

لی اوت اینستاگرام یا همان قالب اینستاگرام همان شکل ظاهری است که قرار است صفحه شما در زمان مشاهده کاربر داشته باشد. می‌دانیم که زیبایی بصری می‌تواند باعث افزایش رشد و جذب مخاطب شود، اما چه نوع طراحی لی اوت اینستاگرامی برای پیج من مناسب است؟ آیا یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام می‌تواند از یک قالب اینستاگرام اسلایدی استفاده کند؟ بهترین نوع کاور پست اینستاگرام برای یک فروشگاه فعال در اینستاگرام چیست؟ در این مقاله از یک طراح حرفه‌ای کمک گرفته‌ایم تا بیشتر در رابطه با اینستاگرام و چالش‌‌های طراحی قالب برای آن با شما صحبت کنیم. لی اوت یعنی چی؟ لایوت در اینستاگرام چیست؟ معنی لی اوت چیست؟ یکی از واژه‌های پرکاربرد در میان اینستاگرام مارکترها، لی اوت  (Layout)   است. کلمه لی‌اوت پیج اینستاگرام همان نحوه چیدمان و نمایش پست‌های شما در صفحه پروفایل است. این که از چه سبک چیدمانی استفاده می‌کنید، از چه رنگ‌هایی برای زیبایی بیشتر ظاهر پروفایل اینستاگرام استفاده می‌کنید. هر پست به صورت جدا طراحی می‌شوند یا با دیگر پست‌ها ارتباط دارد، و تمامی مواردی از این دست در قالب صفحه اینستاگرام یا Layout Page Instagram خلاصه شده است.

چرا نیاز به طراحی قالب اینستاگرام داریم؟

مشخص است که جذابیت‌های بصری باعث افزایش دیده شدن کسب و کار و همچنین افزایش فروش شما در اینستاگرام می‌شود. برای آن که بتوانید به درستی محصول و خدمات خود را در اینستاگرام به فروش برسانید باید به خوبی بدانید که یک محصول باید به چه صورتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده شود. از جمله دلایل اصلی آن که یک صفحه اینستاگرام با طراحی قالب گرافیکی می‌تواند باعث افزایش فروش شود، جذب در نگاه اول است.

فرض کنید که فردی به صفحه فروشگاهی اینستاگرام شما آماده است. آن چیزی که در نگاه اول باعث جذب شدن یا فالو کردن صفحه شما می‌شود چیست؟ بدون شک طراحی مناسب قالب پیج شما خواهد بود.

بر اساس آمار به دست آماده از تحقیقات انجام شده روی بیش از 100000 پیج اینستاگرام، مشخص شده است که بیش از 50 درصد کاربران تمایل بیشتری به فالو کردن و خرید کردن از صفحاتی در اینستاگرام دارند، که آن صفحه دارای هویت بصری مناسبی است. هویت بصری مناسب یک پیج خود از چند مورد تشکیل می‌شود.

  • طراحی لوگو تصویری حرفه‌ای
  • استفاده از رنگ‌های مناسب
  • طراحی بر اساس نیاز کاربر
  • دارا بودن هارمونی مناسب
  • و..

    بهترین قالب اینستاگرام برای کسب و کار من کدام است؟

از دیگر مزیت‌های طراحی قالب اینستاگرام می‌توان به هویت داشتن صفحه شما اشاره کرد. صفحه اینستارگرامی که به خوبی طراحی شده باشد، می‌تواند به خوبی هویت شرکت یا فروشگاه شما را نشان دهد. توجه داشته باشید که هویت بخشی به صفحات اینستاگرام وابسته به موضوعات مختلف باید متفاوت باشد. در ادامه بیشتر در رابطه با هویت بصری پیج‌های مختلف صحبت خواهیم کرد.

قالب اینستاگرام مناسب صفحات فروشگاهی

صفحات فروشگاهی می‌تواند قالب‌های متفاوتی داشته باشد به عنوان یک پیشنهاد شما می‌توانید با ایجاد کردن طیفی از عکس‌های محصولات خود بر اساس رنگ بندی یا بر اساس کارایی آن‌ها اقدام به چینش صفحه خود کنید. توجه داشته باشید که در یک صفحه فروشگاهی آن چیزی که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، همان محصولاتشما است، هیچ چیز دیگری نباید جای عکس واضح محصول را بگیرد، حتی طراحی قالب اینستاگرام!

قالب اینستاگرام مناسب برای صفحات خدماتی

از دیگر روش‌ها برای تمایز ایجاد کردن صفحات بر اساس موضوع آن است که یک صفحه را بر اساس کار و موضوع طبقه بندی کنیم، فرض کنید برای پیاده سازی صفحات خدماتی که از دستگاه‌های صنعتی استفاده می‌کنند از برش‌های تیز و تند استفاده کنیم، همین موضوع باعث می‌شود تا به خوبی بتوانید به مخاطب خود حس آن خدمت را القا کنید. توجه داشته باشید که هرچقدر کسب و کار شما منعطف‌تر باشد شما می‌توانید با اضافه کردن المانی‌های گرد و گوشه‌های گرد و همچنین برش‌های نرم در تصاویر به خوبی این موارد را به کاربران خود نشان دهید.

قالب اینستاگرام مناسب برای صفحات فست فودی

استفاده از رنگ‌های قرمز و نارنجی اصلی‌ترین قانونی است که باید در زمان طراحی صفحات اینستاگرام برای فست فودها به آن توجه کرد. این رنگ‌ها باعث می‌شود میل و اشتها به میزان زیادی بیشتر شود و همین امر باعث می‌شود تا میزان مشتریان شما به میزان قابل توجه‌ای افزایش پیدا کند. 

قالب اینستاگرام مناسب برای صفحات شخصی

بخش بزرگی از صفحات اینستاگرام، صفحات شخصی هستند، با این که قانون خاصی برای به کار گیری قالب برای صفحات شخصی وجود ندارد اما به نوعی می‌توان گفت که طراحی قالب اینستاگرام برای صفحات شخصی، قالب پازلی است. در این قالب به راحتی شما با استفاده از رنگ‌ها یا موضوع عکس‌های می‌توانید به صورت پازلی رفتار کنید. توجه داشته باشید که هرچقدر این تمایز بین پازل‌ها بیشتر نمایش داده شود، باعث می‌شود تا شکل نهایی پازل شما به صورت مناسب‌تری به نمایش گذاشته شود.

طراحی قالب پیج را خودمان انجام دهیم؟

برای پیاده سازی کردن قالب پیج خود می‌توانید به دو صورت کار خود را انجام دهید، طراحی قالب پیج توسط خود و یا کار کردن با یکی از شرکت‌های طراحی گرافیک و پیاده سازی کردن قالب صفحه اینستاگرام.  پیشنهاد می‌کنیم اگر خودتان توانایی زیادی در کار با فتوشاپ و هم چنین شناسایی رنگ‌ها ندارید حتما این کار را به یک شرکت طراحی گرافیک حرفه‌ای مانند شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک  https://higraphics.ir/  بسپارید. در ادامه بیشتر در رابطه با بهترین شرکت طراحی گرافیک؛ شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک خواهیم گفت.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی گرافیک مشغول به فعالیت است. این شرکت خدمات متنوعی را در زمینه طراحی گرافیک ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد.

بهترین قالب اینستاگرام برای کسب و کار من کدام است؟

  • طراحی قالب اینستاگرام
  • طراحی لوگو
  • طراحی پوستر
  • طراحی تراکت
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی بسته بندی
  • و...

مجتبی ملاکی کارشناس ارشد طراحی گرافیک

مجتبی ملاکی طراح ارشد گرافیک بیش از 10 سال است که استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک را راه اندازی کرده است. مجتبی ملاکی با طی کردن تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته گرافیک وارد بازار کار شد. مقاله‌ای که در حال مطالعه آن بودین از زبان مجتبی ملاکی مدیر استودیو سلام گرافیک بود. برای اطلاعات بیشتر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید. از این که با اینستاگرامی‌ها همراه بودین ممنونیم.

منبع: https://higraphics.ir/

شماره تماس: 09355054580

  • سلام. خوبید

    من چندتا مشکل دارم یکیش اینه الان میخوام اینستا دانلود کنم خطایssL میده چیکار کنم چیزی نمیتونم دانلود کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.